I'm Supergirl those friends my stories
Life is AWESOME
#107
Thursday, April 26, 2012 | 5:03 AM | 0 wink

assalamualaikum . hmm miss the fivers B1 hosteler . esok sorang keluar dahh . lepas nie ada lg yg keluar . then aku pulak . nak tggalkan memory yg kite pernah cipta sama2 memang susah . aku syg kau orang . korang the best . forever ! bnyk yg kita dah tempuh sama2 . aku buat post nie sambil menangis engat kat korang . tak lupa adopted B1 acap , yun , asrahh , pijot . hmm . baby2 ku , lepas nie B1 mesti kosong kan . all the exco , tlong than apa yg berlaku . form 5 sekalian , mungkin ada hikmah yg terjadi disebalik semua nie kan . bnyk2 kan ber doa . aku syg kauorang ! berat sgt sebenarnya nk tinggalkn hostel . tgglkan korang . korang tgglkan kesan yg amat besar dlm hidup aku . ak sangat2 syg korang . biar kan apa org nak ckp apa dekat kita . seriusly aku memang dah tak tahan dgn hostel tuh . tapi apa yg buat aku kuat , sebab ada kauorang . 

nadira , aminah , daliana , fieza kechik , piqa , syasya , farahin , fanish , farhana , farahain , syafiqah , pijot , yuyun , asrahh .
jaja <3  syg aku kat korang takkan pernah hilangg :')
aku akan engat setiap memori yg pernah kita bina , kan kan kan .
for all the fivers , be tough syg . fikir spm kita . do our own best , tunjuk dekat diorang kita bukanlahh dukun bagai kankan . 



tinggi2 gunung kinabalu , tinggi lagi sayang sama kamu :)

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello peeps :) meet here Azean ^^ drummer SPM candidates MGHSians VIVACIOUS!

Great Owner


Big Thanks
Skin By Yayan
Edited By Acap