I'm Supergirl those friends my stories
Life is AWESOME
#94
Saturday, January 28, 2012 | 12:48 AM | 0 wink
last holiday , my family and i have a dinner at arabian restaurant . hahaha . bajet2 je dak yan nie . post ikot format bagai2 . heee . oke . act dah lame nak post sal cte nie . tapi tu lahh . MALAS  hoooo . nah nie dye nak tunjuk pic2 nyooo .


okeh . nie first time ak try makan kat restoran nasi arab  nie . malam harituh , dalam kata lain time cuti sekolah last yer . dah nak bukak skola dah time uh . kat kl . papa ajak mkn mlm uh . jalan2 lah kat bintang walk uh memalam . criusly best time malam . jalan punye jalan , papa ajak makan kat restoran uh . oke . aku pon dah lapa gilaa . semua on lah makan kat situ . naka rasekan . lpas dah order bgai , makanan pon sampai lahh . diorang serve appetizers dlu . walaweyh ! tak sedap betol mkanan arab nie . bkn hape . aku tak reti mkn kot . mama papa mkn laju jee . kitaorang adek beradek dah tak boleh masok dah . banyak minyak zaitun , pergh . tak sodappp . so , mama papa lah yg tukang habeskann . hee  . tahan lapa lahh time uh . then , dye hanta lak nasi arab . tapi bkn single plate . dye bg satu dulang besar . hambek kau . makan lah ramai2 . cm makan nasi ambeng eh ? tak pandai lak eja . hahha . nie pic nye . tpi sempat snap time dah hbes . hampeh kan -.-


nie dye punye appetizer 


tu nasi dalam dulang besar :O


dak adek tengah syok mkn senyum2 . dok habeskan kambing jee . hampehh .


dah kenyang . snap2 pic ngan mama . heheh . abaikan muka aku -.-


happy nau dapat makan . muke senget2 dah dak kaklong :p haha


mint muka suci . haha


mama papa <3 selesai sudah makan . semua sekali cost around rm300 . gile kentang . aku mkn pon tak luak . hooo . mama papa je makan berselera . so , kteorang adek bradek dah decide , lepas nie kalau mkn kat kdai pak arab nie , biar mama papa je g date mkn dua orang . hoho .

after hbes makan bgai , jenjalan lahh kat bintang walk . andd yet mcm2 org aku jumpe -.- 
sini ad pic siket . 


my three heartbeat <3


oke pic nie buruk . aku mcm gangster -.-


ice cream arab ngan mama :)


mama posing chantek ! ;) haha


stop kijap . mama wat inai kat tgn . huuu


dalam jalan punye jalan , jumpe lak reptilia woman niee . hailoo . aku dah lah gerun ngan ular . jumpe pulak depan mata . hampehh .
hahhh dah . inilahh kisahnyaa . haha . yg penting . nie the first and the last aku msok kedai pak arab niee . bukan selera aku hadap makanan mereka . saye anak melayu sejati . suke makanan kampung jee . ngee .oke thenn tata

Older Post | Newer Post
rawrr!
Hello peeps :) meet here Azean ^^ drummer SPM candidates MGHSians VIVACIOUS!

Great Owner


Big Thanks
Skin By Yayan
Edited By Acap